Veelgestelde vragen over levering en bezorging

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Dat ligt aan wat je hebt gekocht.

Verzwaringsdekens sturen we gratis naar je toe, als dit naar een adres in Nederland is. Je betaalt dus geen verzendkosten binnen Nederland. Woon je in België, dan berekenen we €9,99 verzendkosten. Wanneer je de deken wilt omruilen, brengen we de verzendkosten van het toesturen van de nieuwe deken wel in rekening.

Naaipatronen verkopen we alleen als digitaal product. Dit betekent dat je het naaipatroon direct als PDF-bestand kan downloaden zodra je betaling succesvol is verlopen. Uiteraard zijn alle naaipatronen zonder verzendkosten.

Voor alle andere aankopen worden standaard de volgende verzendkosten naar adressen in Nederland doorberekend: pakket onder 10kg €7,25, pakket 10kg en zwaarder €13,50, brievenbuspakketje €5,50.

 

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Standaard haalt onze vervoerder alle pakketten op dinsdagen en donderdagen bij ons op. Dit gebeurt in de loop van de middag. Wanneer je bestelling voor dinsdag 12.00uur bij ons binnen is en alles op voorraad is, gaat je bestelling nog dezelfde middag met de vervoerder mee en zal dan de dag erna bij je worden bezorgd. 

Wanneer je bestelling op dinsdag na 12.00uur bij ons binnen komt, maar voor donderdag 12.00uur, gaat je bestelling donderdagmiddag met de vervoerder mee. Soms gaan er ook pakketten weg op vrijdagmiddag.

Heb je een verzwaringsdeken besteld? We hebben niet altijd alle modellen op voorraad liggen. Als jouw deken nog gemaakt moet worden, kan de levertijd oplopen. Wil je precies weten hoe lang het duurt voordat jouw verzwarinsdeken kan worden verzonden? Neem dan even contact met ons op. 

Zodra de vervoerder het pakket bij ons heeft opgehaald en je pakket is ingescand in het sorteercentrum ontvang je een track&trace per e-mail.

 

Wie bezorgt mijn bestelling? 

DHL haalt bij ons alle pakketten op en bezorgt ze bij je thuis of op een ander adres. Of bij een DHL ServicePoint, zodat je jouw pakket kunt ophalen wanneer het jou uitkomt (geef dit in het opmerkingenveld bij het plaatsen van je bestelling aan).

 

Wat als mijn bestelling niet is bezorgd? 

Het kan helaas soms voorkomen dat de planning van de bezorger is uitgelopen en je jouw bestelling later ontvangt. Als wij weten dat het niet gaat lukken, zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten via een e-mail.

Treft DHL jou niet thuis aan, dan bezorgen ze het pakket bij je buren of komen ze een dag later opnieuw bij je langs of bij een DHL ServicePoint. In dat laatste geval kun je het pakket de volgende dag ophalen. Je ontvangt dan een e-mail met een link naar het adres en de openingstijden van het DHL ServicePoint.